+420 703 355 331

Nejčastější dotazy

1. Kde najdu jízdní řády? Nové jízdní řády jsou již k dispozii našich internetových stránkách.

3. Musím zakoupit novou čipovou kartu, když již mám čipovou kartu LIGNETA? Pokud již vlastníte naši čipovou kartu, tak ji budete moci použít i na MHD Aš. Nově zakoupená čipová karta MHD AŠ půjde také použít na všech spojích společnosti LIGNETA.

4. Bude potřeba na čipovou kartu fotografie ? Čipová karta LIGNETA je přenosná a bez fotografie.

5. Proč musíme měnit čipovou kartu za poplatek, když stávající čipová karta je ještě platná? Stávající čipová karta je platná pro společnost Autobusy Karlovy Vary (AKV) a nelze ji plnohodnotně použít u jiné společnosti. Elektronická peněženka uložená na kartě platí pouze u vydavatele karty. Stávající čipovou kartu tak můžete plnohodnotně používat nadále u společnosti AKV. Stávající čipová karta je funkční a proto nemůže být bezplatně vyměněna.

6. Přenosná karta, časové lístky. Přenosná karta je pouze pro meziměstskou dopravu, na linkách společnosti LIGNETA, při platbě el. peněženkou a v MHD AŠ při platbě el. peněženkou.Pokud ale potřebujete na čipovou kartu nahrát časový lístek, tak tato karta musí být napersonifikovaná (naprogramována na jméno). Časové kupony nahrané na čipové kartě jsou nepřenosné.  Revizor toto kontroluje a je nutné pro ověření mu předložit osobní identifikační průkaz (např. OP). Tedy přesto, že na kartě nebude fotografie, neznamená to, že na časový kupon může jezdit neoprávněná osoba. Personifikace se provádí po předložení OP na počkání v našem předprodeji. Při zakoupení nové karty můžete současně požádat o napersonifikování a ihned můžete zakoupit časový lístek.


Zpět